{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تک تک رگای قلبم🫀

دیدگاه ها (۰)

یار من نده آزار من:)

چرا همش خودمونو فراموش میکنیم🫠

تنهایی/دپ

تاابدوفادارتوخواهم ماند.. تک ستاره قلبم ❤

دورت بگردم دردت تو قلبم چش قشنگم عشق تک و ناب و مقدسم#عشق_ج...

آهنگ داش غلام ب تک ستاره قلبم پدر ک قابل توص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط