{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیل تا حالا افسرده نشدن من

دیدگاه ها (۰)

عادی ترین کارای من شبا

کاشکی

ولی بازم دوسش دارم😞❤️

گرون شد

🔴افشاگری ضرغامی از دلیل پخش نشدن صدای شجریان تو صداوسیما.واق...

ویسگون افسردگی می آورد ...اصلا هم افسرده نیستم ...همین الان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط