{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و کاش ...

و کاش ...
هیچ وقت پناهت،
دلیل غمت نشود....
دیدگاه ها (۰)

مارا از نبودنتان نترسانید ما محتاج مانده های پر از منت نیستی...

نه می بخشم ونه کسی رو میخوام که منو ببخشه...

کاش هیچ وقت ترکش نمی‌کردی...

برو خدا پشت و پناهت😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط