{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تو ام مثل بقیه انسانی>> ✨✨

و تو ام مثل بقیه انسانی>> ✨✨
دیدگاه ها (۳)

تهکوکم 🫀

یه بار دیگه هم اینو براتون گذاشتم

دقیقا اینطوریه

قدمای شونه به شونه❤ زیر باروناتو میخرم نرو 🫀

چون تو هم مثل بقیه انسانی...

تو یه انسانی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط