{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشنم نمیاد

کپشنم نمیاد
دیدگاه ها (۸)

برای بار دیگر ذات عرب رو شاهدیم:

آره خلاصه.........

درستشم همینه 🤡ولی فک نمیکنم کسی نوبارا رو با سوکونا شیپ کنه

جوری که ویلن ها از کل شخصیت های داستان جذاب ترن🛐

کپشنم نمیاد...

کپشنم نمیاد🫠

کپشنم نمیاد..خودتان تماشا کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط