{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه حس کردید جای دیگه بیشتر بهتون خوش میگذره برین ناراحت

اگه حس کردید جای دیگه بیشتر بهتون خوش میگذره برین ناراحت نمیشم🥲🥺
دیدگاه ها (۴۹)

فقط بغلم کنه:]

سم از جنس جونگ کوک😅🤣🤣

تایپ مورد علاقه ی این آقا هستین یا نه😁

ساسوکه و ساکورا مثل اینکه خیلی داره بهتون خوش میگذره🤭

دیل؟؟ ناراحت نمیشماگه میخوای فقط کام بزارایگ؟؟ زشته

درسته داره برای انهایپن خوش میگذره و خوشحالن براشون حالم که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط