{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظرتون راجع به اینکه چنلو بهmbtiتغییر بدیم چیه؟

نظرتون راجع به اینکه چنلو بهmbtiتغییر بدیم چیه؟
دیدگاه ها (۱۱)

Yes I am...

Bananaaaaaa

به نام خداوند مهربابرای بندهintjمیدونین اره من با تمام intjه...

هعییی

نظرتون راجع این توئیت ها چیه؟❤️

نظرتون راجع به ارمان چیه؟ تو کامنتا بگید😍𖦹❁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط