{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر سخته ازدست دادن یه رفیق که مثل یک خواهر بود واسم یه

چقدر سخته ازدست دادن یه رفیق که مثل یک خواهر بود واسم یه سال از نبودنش میگذره ولی من هنوز به یادشم وتا ابد به یادش هستم😞😞
دیدگاه ها (۰)

ازاین به بعدم هست

بعضی چیزهابایدتوزندگی بایدداغ بشه حسرت بشه

مادر مهربونم یه سال از نبودنت میگذره من هنوزم قلبم تو حیاط خ...

رمان: ببر من ❣ شخصیت ها: ات ، تهیونگ ، جونگکوک ، لی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط