{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که شب هم همون جا میموندم🤣و پنجشنبه و جمعه هم میموندم ع

من که شب هم همون جا میموندم🤣و پنجشنبه و جمعه هم میموندم عید هم میموندم کلا همون جا بزرگ می شدم🤣
دیدگاه ها (۲۰)

تهکوک💜

دقیقا😅😂😂🤣

یکی برای من میکشه؟ 🥺گشادیم میشه بکشم🤣

کی از کار های من فیلم گرفته؟! 🤣🤣🤣

سلام ، سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار رهبر بزرگ انقلاب اسلام...

دایی پدر بزرگ مادر بزرگ گرجان من شب ها همیشه عکس تون نگاه می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط