{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت بر سازندهش

لعنت بر سازندهش
دیدگاه ها (۱۰)

عالی

😂

اسیده

بچه ها طبیعی هس که به خوام گریه کنم ولی وقت نداشته باشم

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط