{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما سال‌ها اندوه را بر دوش کشیدیم

ما سال‌ها اندوه را بر دوش کشیدیم
و صبح طلوع نکرد.
دیدگاه ها (۰)

حسرت داشتن یه ادم واقعا خیلی درد اوره!

اگه قرار باشه توی بازی ایگنور کردن یکی ببره اون منم دارلینگ.

من واقعا دلم برات تنگ شده ، بیشتر از هر چیزی که فکرشو بکنی د...

کاش از همون اول میدونستم قلبمو دارم به کی میدم .

خورشیدی که هیچ وقت طلوع نکرد

طلوع صبح فردا✨

پوسیدیم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط