{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ya.tarid 73517930

دیدگاه ها (۰)

تو کز محنت دیگران بی غمی ...نشاید که نامت نهند ادمی...

کربلاروشنیدیم اماغزه رودیدیم...شنیدن کی بودهماننددیدن؟!!!..ا...

فقردرآمریکا

ای وجدان‌های نیم خفته …..

ونگوگ🌀💛 راستی قراره براتون نقاشی هم بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط