{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی مـــے گذرد ای رهگذر.....

زندگی مـــے گذرد ای رهگذر.....
دیدگاه ها (۰)

روزتان سرشار از قاصدڪ های خوش خبر......

تا شقایق هست زندگے باید ڪرد....

جاده زندگیتون سبز.......

بعضے از ادمها فراموش نمے شوند و جایشان تا ابد در قلب و ذهن م...

زندگی در گذر است و آدمی رهگذر...

زندگی در گذر است و هر آدمی رهگذر))

زندگی درد قشنگی ست بجز شب هایش که بدون تو فقط خواب پریشان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط