{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودمه . و عکساش اهنگش نوشتش و ایدش مال خود خودمه ما

ادیت خودمه . و عکساش اهنگش نوشتش و ایدش مال خود خودمه مال منننن 🐸😂😂

نه شوخی کردم 😂😂

از ساعت ۱۱ شب شروع کردم و الان ساعت دو و نیمه و خوابم میادددد 😂

حق بدید که یکمی خل وچل شده باشم چون دیشبم عین جغد بیدار موندمممم 😂😂
دیدگاه ها (۳)

تنکیوووو 😂😂

وای منم همینجوریم ۹۹ درصد مواقع ارومم ولی اون ۱ درصد رو فقط ...

عیدتون مبارک راستیییی😂😂😂خیلی دوستون دارممم :)))

رمان عشق من واقعیه

قصد دارم یک ماجرا از یکی از دوستای دانشگاهیم تعریف کنم حتی د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط