{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مبارکه ماهم ببخشید دیر شد نت نداشتم برای تو نت خریدم

مبارکه ماهم ببخشید دیر شد نت نداشتم برای تو نت خریدم
@elul_kandemir
دیدگاه ها (۲)

ادیت خودم اسکی ممنوع چطوره؟

ادیت خودم اسکی ممنوع میدونم بد شده

ادیت خودم اسکی ممنوع میدونم گوه شده

عکل به قولم

دروددددببخشید دیر پست کردم نت نداشتمhttps://wisgoon.com/p/SX...

ببخشید بچه ها من نت نداشتم که ویدیو بزارمم😓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط