چرا آخه ویسگون برنامه ی خارجی نیست یه مسلمون که میرسه زود
چرا آخه ویسگون برنامه ی خارجی نیست یه مسلمون که میرسه زود گزارش میکنه 😑من اگه دستم به اون ت.خ.م سگ برسه😡
- ۲.۵k
- ۰۵ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط