{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه از رفیقام ضربه خوردم

من همیشه از رفیقام ضربه خوردم
دیدگاه ها (۱)

خیلی ریلکس Vs اوه نو

سلیقه بچه هرو دوست دارم

اوه نو Oh no

من عاشق این بشرم

بیشترین ضربه رو از اونی میخوریم،که همیشه ضربه گیرش بودیم...

منم همیشه به این فکر میکردم که رفیقام بیان برینن رو سنگ قبرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط