{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

abolfazl.maedi 68743293

دیدگاه ها (۱۱)

چون از بچه گی مجبور بودم خانومانه رفتار کنم و الان..... هعی....

یک دروغ بزرگ که اگر جمهوری اسلامی نبود تحریم هم نبود..... ام...

اصلا مشکلی نداره ۷ عدد دوست پسر داشته باشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط