{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ما بلد نیستم زندگی را قشنگ کنیم.بلد نیستیم همه چیز

خدایا ما بلد نیستم زندگی را قشنگ کنیم.بلد نیستیم همه چیز را درست کنار هم بگذاریم.گاهی گره می زنیم جایی که باید باز کنیم.گاهی می بریم جایی که باید صبر کنیم.تو خودت برایمان خوب بساز.و روزهایمان را پر از نور و برکت کن.🥰😍🤗😘
دیدگاه ها (۷)

اینو خییییییلی دوست دارم😍😍

زندگی دوختن شادی هاست و به تن کردن پیراهن گلدار امید.🤗🤗

Part:46. #ریاست.عشقویو اتبا...

🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃🌸خدایا، آن دم که تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط