{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- مین یونگی یا آگوست‌دی؟

- مین یونگی یا آگوست‌دی؟
دیدگاه ها (۳)

از دلایلی که دوستشون دارم:>

- کی دلش برا ایشون یذره شده؟

کی فکرشو میکرد اتیش بازی ده‌سال بعد بر بی‌تی‌اس باشه؟🫠💜

مجموعه ای از صداهای بچگونه ای که ادیتور ها روی جونگکوکی گذاش...

از اعماق وجودم عاشق اگوست دی هستم و خواهم بودولی ما اینجا یه...

اگوست دی🛐

اگوست دی اعظم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط