{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فرانسوی بلد نیستم:)))

من فرانسوی بلد نیستم:)))
دیدگاه ها (۳)

بهم بگو چی میبینی!؟

ولی صدای دخترامون>>>>

دارم سرفه میکنم🤕👾

چون من تا سپیده دم آهنگ میخونم>>>

واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم

نمیخواستم اینو بذارم 😂 باور کنین فرانسوی نیستم🤣🤣

اسم ایشون رو بلد نیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط