{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه کاری میکنم ک خودتو نبخشی💔

یه کاری میکنم ک خودتو نبخشی💔
دیدگاه ها (۰)

ببین یه روزم اینو میشنویی💔

💔

فدای صداش بشم🦋🖤

اینجوری ولت میکنم 💔

منطق دخترا تو دعوا اینه ک یا حق با منه یا کاری میکنم ک حق با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط