{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چیزی نمیگم

دیدگاه ها (۰)

به همه احترام بذارید

کی باهام میاد دوئل اگه خواستی بیای بیا پیویم

دوس دارم ورزش کنم به تو چه ربطی داره الان فقت همین آرومم میک...

درست نمیگم؟

درست نمیگم؟

دیگه هیچی نمیگم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط