{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکلی نیست منم از خودم متنفرم.....💔

دیدگاه ها (۵)

عه مامان بابای من......

من اونقدرام ادم بدی نبودم....💔

حق.....

💔💔💔

از خودم متنفرم از همه چیز متنفرم تمام بزارید

از خودم متنفرم برای:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط