تابستون واقعا کوتاههه اما درس و مدرسه آنقدر بلنده که نگم
تابستون واقعا کوتاههه اما درس و مدرسه آنقدر بلنده که نگم عیدم که بهنوست واسه اینکه استراحت کنیم ولی همش درس هست بازم
- ۱۰۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط