{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی بد ضایع شد..😂😂🤷🏻‍♀️

خیلی بد ضایع شد..😂😂🤷🏻‍♀️
دیدگاه ها (۳)

ببینا رفیق من منت کشی بلد نیستم هرجا احساس کردی با ما حال نم...

از رفاقتای دوروزه خوشم نمیاد میخوای رفیق باشی تا آخرش باش نم...

دخترم ضعیف که نیستم..😎پیشمونش میکنم اونی رو که گفت نمیتونم😎

وایییی چقدر بد ضایع شددددد 🤣🤣🤣🤣

بد ضایع شد😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

@yeralti_dizi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط