{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سر هر دفه دیدن تتوی هان میمیرم زنده میشم

من سر هر دفه دیدن تتوی هان میمیرم زنده میشم
دیدگاه ها (۵)

وایییییییی چجوری هان رو نمیخورینننن🛐😭

سونگمین اونجوری نخون قلبم نصف میشه💔😭😭😭

میشه معنی این کارو برامون توضیح بدین🤨

🤤😬😶

من جون میدم برای تک تک مومونت هااجبیجی

فکر کنم دارم میمیرم آیا شایدم زنده ام نمیدانم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط