{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*دلتنگی، یه مرگِ بدونِ دفنه!*

*دلتنگی، یه مرگِ بدونِ دفنه!*
دیدگاه ها (۱)

*‏ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺑﯿﻦ ﺳﺎعتي ﮐﻪ نميگذره و عمری که زود میگذره... :)*

وَقتی‌آدَم‌اعَتمادَشو‌به‌چَیزی‌...••͜"-🚬-!َاز‌دسَت‌بدَه‌دیَگ...

*همیشه‌خودم‌تنهایی‌زخمامو‌بستم‌و‌دوختم*🥀

‏آدم از اولین سیگاری که میکشه سیگاری نمیشه،از اولین لحظه ای ...

💔😪#غمگین #دلتنگی #غم #کلیپ_غمگین #مرگ #زندگی

‌#غمگین #دپ #دلتنگی #دلشکسته #مرگ #مشکی #انتظار #عشق

تنگ میشه دلت یروزی دیگه نیستم کنارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط