{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اومدم بگم من باز هم دارم میرم مسافرت و شاید نت ندا

بچه ها اومدم بگم من باز هم دارم میرم مسافرت و شاید نت نداشته باشم و فعالیت نکنم
دیدگاه ها (۱)

حقققولی اردکه خیلی ناز ولو شده

جان جدتون یه خبر بدین

خب..عام زیاد زر نمیزنم فقط اومدم بگم من میرم..فک نکنم بعدش ب...

سلام اومدم بهتون بگم که من دارم میرم مسافرت و چون ایران نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط