{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماندنی می‌ماند و رفتنی می‌رود به هر بهانه ای

ماندنی می‌ماند و رفتنی می‌رود به هر بهانه ای
پسس رها کن ...
دیدگاه ها (۳)

چشاااات اوج آرامشهههه😍

خدا جونم حواست بهمون باشه هانری یه وقت🙃🖐

من یک قهرمانم 💪💪💪

♨️یاعلی نام تو بردم نه همی ماند و نه غمی…الهی به حق مولایمان...

رها کن هر انچه را که آزارت می دهد....🤷‍♀️

حَیَّ عَلَی الْعَزآای ساربان!آهسته ران...کز دیده دریا می رود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط