{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی میدونی لیاقتش رو نداری 😞

وقتی میدونی لیاقتش رو نداری 😞
دیدگاه ها (۱)

کدوم ؟♡

چو ایران نباشد تن من مباد !

چطور شد ؟

صدام خیلی خوب نیست ♡💛

خب لیاقتش رو نداری و نخواهی داشت....So, Go fuck yourself bab...

اگه کسی بهت نگفته من میگم تو لیاقتش رو داری.

خیلی سخته ادای محکم بودن ودربیاری ؛ وقتی توخودت فروریختی... ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط