{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوش مصنوعی خطرناک تر از بمب اتمه!

پشمامممم موند
ولی خودم ریختم
دیدگاه ها (۴)

منم از این جوتسو ها میخواممممممممن برم اصلا شیفت کنم ناروتو

فقط اتک فنا میفهمن

چالش دنسمن میخوام یاد بگیرم

ساخت کلیپ از خودم 👌 هوش مصنوعی امیرعلی

وقتی به هوش مصنوعی میگم برام یورا درست کن🙃کپی ؟ اجازه بگیر ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط