{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میکس عاشقانه غمگین

#خیانت #غمگین تنهایی
دیدگاه ها (۰)

خدادید چیو دوست دارم همون ازم گرفت

هرچی بزرگ تر شدیم دردامون بیشتر شد....

همیشه حس عشق به همه یک طرفه بود ...

مامان بخدا غم زیاده ولی من به روت نمیزنم

آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود...!

عجب میکس خفنیه

آدم نخواسته شدن رو زود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط