{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه خیلی از رقصش خوشم نیومد

با اینکه خیلی از رقصش خوشم نیومد
ولی بازم کراشه😔🤝
توجی کراشم...........
هم تو واقعیت هم تو دنیای انیمه😔😔🤝
دیدگاه ها (۱۰)

گریه؟ من؟منو گریه ؟نه من گریه نمیکنـ......من دارم گریه میکنم...

اوح

اوخ اوخ اوخ

ارحححححححححح

سیلام سیلام

بازم از این ترندا🔥#انیمه#جوجوتسو_کایسن #توجی#گوجو#سوکونا #او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط