{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه همکلاسی داشتم خیلی صمیمی بودیم قهریم و دیگه جواب سلام

یه همکلاسی داشتم خیلی صمیمی بودیم قهریم و دیگه جواب سلام هم روهم نمیدیم مطمعنم شاید همه تجربش کرده باشن ولی من با این دختره خیلی صمیمی بوديم🙂😢
دیدگاه ها (۶)

❤️❤️

به جایی رسیدی با آسیب زدن به خودت خالی میشی😢

عاشق این اهنگم💋مثل برد بود باختن قلبم به تو:)عشقممم این یوپ ...

چرا عشقمو ول کرد رفت با اون پسره ی اشغال

مانهوای مراقب شرارت باش

کپشن مهمممسلام دوستان من دوست صمیمی آوا هستم .آوا دیشب خودکش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط