{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

m_o_b_i_n_a9090 73788195

دیدگاه ها (۰)

خوشتیپ کی بود تو اخه

به قول خودت صدات از عمق جهنم بیاد قید بهشتو میزنم تو نور ......

قلب من

🥰

در دل اگر که گندم ری کشته ای نیا خود را به پای درهم اگه کشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط