{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگ میشه کسی باباشو دوست نداشته باشه😔🤝

مگ میشه کسی باباشو دوست نداشته باشه😔🤝
#کیسه_سوزی
#پرسپولیس
دیدگاه ها (۱)

دلیل زندگیمی..همونجا ک جاوید میگفت:مگ آدم نفس کشیدنشو یادش م...

چیزی ک بود&چیزی ک شد😂#پرسپولیس

درددد😂😔#کیسه_سوزی #پرسپولیس

غیرت یعنی این..#پرسپولیس #وحید_امیری

کَنِداع 😔😌باشه حالا مگ ارث تو بوده ک انقد حرص میخوری😔

مگه میشه کسی این اهنگ رو دوست نداشته باشه؛؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط