{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما حواسمون به دشمنان بود تا کاری نکن

ما حواسمون به دشمنان بود تا کاری نکن
ولی هرچی ضربه خوردیم خودی بودن ❤️‍🔥😔
دیدگاه ها (۱)

ببخشید هیچ سوالی جواب داده نمیشه لطفا سوال نباشه ممنون

❤️‍🔥😔❤️‍🔥

وقتی میرن رو اعصاب

ما از طریق خودی خوردیم نه غریبه

وای بحال آدمی که از خودی ضربه میخورد . حکایت ما ایرانیها که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط