{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂

😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

چرا نمیشه INFP هارو درک کرد ؟🌚🤌یعنی وقتی خودمم INFP بودم این...

قد بلند قد کوتاه درونگرا برونگرا شما چی ؟

برای محبتای زیر زیرکیم .......تایپتونو تو کامنتا بگین

intp حقق من از ارتفاع میترسم T_T

......#نگین #باران #ستایش #توگا #نورا #الینا #ماهان #ارش #سه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط