{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبم اتیش میگیره وقتی میبینم ناراحته:>

قلبم اتیش میگیره وقتی میبینم ناراحته:>
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۵)

نو کپشنولی بدون خیلی دوست دارم:")@parnyaaaaaaaaaaaa

اکسیژنننننن بدیننننننن

پارت دوش:)

ماه>>>>>@parnyaaaaaaaaaaaa

قلبم وقتی پیام آدم مورد عاقما میبینم🌸:

‏چجوری تو فیلما وقتی گریه میکنن انقدر خوشگل میشن؟من وقتی گری...

همیشه خوشحال باش ،وقتی تو ناراحتی ،قلبم میگیره^ ❤❤ ^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط