{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

°•°•°

°•°•°

هرگاه اندوه می خواهد مرا بشکند
یاد تو می افتم و قلبم لبخند می زند :)
دیدگاه ها (۰)

°•°•°تا وقتی دل ، ساز امیدواری بزند روزگارت سبز است 🌱

سلام آقا....😥🥺❤💔

هر کس به کمتر از توحید قانع شوددر دنیا و آخرتحتما بازنده و ز...

15 اردیبهشت💙

جوری که هروقت این آهنگ رو میشنوم یاد دیانا می افتم:)

دیریست اسیرم اسیر انتظار اسیر دلواپسی اسیر هر آنچه مرا به یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط