{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچهای گلم ببخشید این روزا پست نذاشتم بخاطر جنگ و این

سلام بچهای گلم ببخشید این روزا پست نذاشتم بخاطر جنگ و اینا اینترنتم خراب بود ..امیدوارم همتون سالم باشید و هیچ آسیبی نبینید .. اینبار سعی می‌کنم پستامو یه ذره طنز تر کنم که بیشتر بخندید و برای یه لحظه هم که شده . جریان جنگ رو فراموش کنید .. بوس به همتون مراقب خودتون باشید 🥲
دیدگاه ها (۲۶)

واقعا بهترین رقصی بود که دیدم

برادر از ماتریکس خارج میشود

عشقم

انگار میخواد یه حرفی بزنه .. بزن حرفتوووو

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ ᵃᶦᵘʳˢ ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•🦊 :: سلام...

یه کوچولو توضیح🤏🏻🙃

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط