خواهش میکنم در تجمعات پخش کنید.
خواهش میکنم در تجمعات پخش کنید.
شاید روزی برسه که حسرت بخوریم کاش صحبتهای آقای شهیدمونو فریاد میزدیم و به وضع بدبختی برای خودمون و آیندگان دچار نمیشدیم
شاید روزی برسه که حسرت بخوریم کاش صحبتهای آقای شهیدمونو فریاد میزدیم و به وضع بدبختی برای خودمون و آیندگان دچار نمیشدیم
- ۱.۱k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط