{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقای قاضی شکایت دارم🥀🖤

اقای قاضی شکایت دارم🥀🖤
دیدگاه ها (۱)

🥀🖤

اگه قبلا داشتیم اشتباه از خود ما بود🥀🖤

قدر داشته هاتونو بدونید ما رو بخاطر نداشته هامون ترک کردن🥀🖤

رفتی 🙁 تو ک میدونستی🙄 اگه نباشی نفسم میگیره😩🥀🖤

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

من شکایت دارم 😢😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط