{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم باش

دیدگاه ها (۲)

کامنت لایک یادن نره

ادم باش اوکی؟

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

سلام دوست دختر مخام فادار پایه رفاقت دوست حالم خوب کن دروغ ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط