{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه چه جوری دوسشون نداشته باشم

اخه چه جوری دوسشون نداشته باشم
دیدگاه ها (۲)

کیا می تونن شخصیت اصلی شون رو پنهان کنن همم

هی هی هی هیییی😈😈😈😈

جوری که دوست دارم باشم 😊😇 VS جوری که هستم 😒🤬#شهر_دور

کاش می‌تونستم همه‌ی اونایی که دوسشون دارم رو جمع کنم یه خونه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط