{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپ خودمه

تایپ خودمه
دیدگاه ها (۵)

سم قشنگی بود💔

جوری که دلم میخواد بچه هایی که دیگه ممکنه نبینمشون رو بغل کن...

بززززززز

خیلی انیمیشنش خفنه حتما ببینید

تایپ من..😅جیهونننننادیت خودمه خوبه ؟؟قهرمان ضعیف کلاس ✨🛐

تایپتون رو تو کامنتا بگید .من خودم intp ام ( تایپ خودمه نه س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط