{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⁨ شما کدومش رو ترجیح می‌دید قدیم یا الان؟"فقط آهنگ آخری ک

⁨ شما کدومش رو ترجیح می‌دید قدیم یا الان؟"فقط آهنگ آخری که با لهجه قزوینیه😁
. "یلدای دهه ۶۰: هندونه! 🍉
یلدای دهه ۹۰: هندونه قسطی!
دیدگاه ها (۰)

🫠عاشقم نشو#دابسمش

پدر تموم وجودم منو ببخشید

خفه شو بابا

بچه ها من هفته بعد کلاً امتحان دارم پس یا فعالیتنمیکنم یا کم...

آقای پزشکیان، جلوی نابودی خانواده رو بگیرید!این صحبت‌های دکت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط