{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اختاپوس رو خیلی دوست دارم 🙃💔

دیدگاه ها (۳)

خودت باش !

یه بدبختی هست که همش پستای منو گزارش میکنه هی تو میخوام بهت بگم که هیچ گه خاصی نیستی اوک ؟!

مهارت های من ✋🏻🙃

عقاوب 🤣🗿

دومی رو خیلی دوست دارم‌‌ #انیمه #طنز #کلیپ_طنز #فان #کیوت #ک...

این رو خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط