{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتنی باید بره، تو نکن گریه براش :)

رفتنی باید بره، تو نکن گریه براش :)
دیدگاه ها (۰)

ما به کسی که نیست وفاداریم:) چجوری به کسی که هست خیانت میکنی...

🙂😐😅

رفتنی باید بره

#سناریو_بی_تی_اس #درخواستی وقتی توی بقلشون می‌میریم ( حرف ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط